بهترین تبلیغ برای دانشگاه ها، تدوین رشته های مورد نیاز جامعه و بازار کار است

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۸۸۸۷ اخبار واحدهای استانی
تعداد بازدید:۲۲۴۳

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی، مهدی رئوفی سرپرست این دانشگاه در دیدار رؤسا و مسئولین مراکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی و فرهنگ و هنر اراک، تدوین رشته های جدید متناسب با نیاز بازار کار را بهترین تبلیغ برای آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست.

وی گفت: اگر دنبال خدمت به کشور و استان می باشیم باید دنبال ایده ها و افکار نو و جدید باشیم تا بتوانیم دست بیگانگان را از سرمایه های کشور کوتاه کنیم.

مهدی رئوفی ادامه داد: باید با عملکرد مثبت سعی شود تاثیرات دانشگاهها در جامعه مشهود باشد و تربیت نیروی ماهر و زبردست می تواند بهترین تبلیغ برای دانشگاه باشد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی افزود: باید صنعت در استان را با ایده های نو ارتقاء دهیم و جوانان مستعد دارای این توانمندی هستند. باید در افراد این تخصص ها را بالا برد و مهارت افزایی در جامعه را بیشتر کرد.

وی همچنین رشته های هنری را زمینه ای مناسب برای نشان دادن توانمندی های دانشگاه جامع علمی کاربردی در جامعه دانست.

نعمت اله توانا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی و علیرضا حاجی علی بیگی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک نیز با معرفی مراکز آموزشی و رشته های موجود در این مراکز در خصوص برنامه های آتی صحبت کردند و ابراز امیدواری کردند که با حمایت بیشتر دانشگاه بتوانند در سال جدید فعالیتهای موثرتری در تغییر فرهنگ مدرک گرایی به مهارت گرایی داشته باشند.


۳ رای

نظر شما :