تدریس حرفه ای مدیریت امور نمایشگاهی در دانشگاه جامع علمی کاربردی
دوره كارشناسی حرفهای مدیریت امور نمایشگاهی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در حوزه نمایشگاهی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویان با ورود به این رشته توانایی ارائه طرح و برنامه های نمایشگاهی برای خلق نمایشگاه های جدید و ابداعی، تحلیل و ارزشیابی نمایشگاه ها در چارچوب آمار، اطلاعات و تهیه گزارشات تحلیلی مربوطه را کسب می کنند.
همچنین، مدیریت واحدهای اجرایی نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی، مدیریت و گردانندگی غرفه های دولت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های بین المللی خارج از کشور، توان اطلاع رسانی و برقراری روابط با سازمان ها و شرکت کنندگان خارجی شرکت کننده در نمایشگاه های داخلی و توان بازاریابی از دیگر توانایی دانش آموختگان این رشته بشمار می رود.
فارغ التحصیلان این رشته با گذراندن دروسی مانند تحقیقات نمایشگاهی، چیدمان سالن و غرفه، مقررات صادرات و واردات، اصول و فنون مشاركت در نمایشگاه های خارجی، مدیریت بحران در نمایشگاه، مطالعات تطبیقی در صنعت نمایشگاهی و آشنایی با اكسپوها، امور گمرك، بیمه و حمل و نقل قادر خواهند بود به عنوان مدیر، كارشناس یا كارشناس مسئول مراكز نمایشگاهی یا مجریان نمایشگاهی بخش خصوصی و تعاونی در سطوح ملی و بین المللی مشغول بهکار شوند.
فارغ التحصیلان این رشته در طول تحصیل خود 512 ساعت آموزش کاربردی در محیط کار را تجربه می کنند.
