قابل توجه متقاضیان تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد در سراسر کشور

۰۲ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۷۶ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۲۰۱۴۰
 رییس مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش های خاص دانشگاه اعلام کرد : سامانه " فرآیندهای اجرایی آموزش‌های تكمیلی بین سطوح تحصیلی با عنوان " سافات " كه در طول مدت یك سال مورد طراحی، پیاده‌سازی و اجرا قرار گرفته است ، هم اكنون بر روی پرتال این مركز قابل استفاده می‌باشد.
قابل توجه متقاضیان تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد در سراسر کشور

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مهندس علی معصومیان ، رییس مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش های خاص دانشگاه اعلام کرد : با لطف خداوند بزرگ، حمایت مسئولان دانشگاه و همت همكاران مركز آموزش‌های عالی آزاد و خاص، سامانه " فرآیندهای اجرایی آموزش‌های تكمیلی بین سطوح تحصیلی با عنوان " سافات " كه در طول مدت یك سال مورد طراحی، پیاده‌سازی و اجرا قرار گرفته است ، هم اكنون بر روی پرتال این مركز قابل استفاده می‌باشد.

وی در ادامه اظهار داشت : با راه اندازی این سامانه، متقاضیان در سراسر كشور بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مركز می توانند اقدام به ثبت درخواست تأسیس نمایند و درخصوص انجام مراحلی كه در سامانه، نیاز به برابر اصل كردن و بارگذاری مدارك دارد و نیز سایر موارد مربوط به سامانه، به واحد استانی دانشگاه جامع علمی‌كاربردی در محل استان مورد تقاضا مراجعه نمایند.

مهندس معصومیان در خاتمه گفت : پس از ثبت‌نام در سامانه، پیگیری كلیه مراحل فرآیند تأسیس از صدور موافقت‌های اولیه و اصولی تا موافقت قطعی از طریق سامانه برای متقاضیان امكان‌پذیر است.

یادآوری مهم: در ادامه و در تکمیل سامانه فوق، فرآیندهای تغییرات درخواستی موسسات آموزش عالی آزاد (12 فرآیند) به این سامانه افزوده خواهد شد که در برگیرنده تمامی تغییرات درخواستی موسسات آموزش عالی آزاد اعم از تغییر نشانی، تغییر یا افزودن زمینه فعالیت، تعیین رئیس موسسه، تایید و ارسال صورتجلسات به اداره ثبت شرکتها، تغییر اعضای هیأت موسس و سایر درخواستها می باشد.

تذكرات مهم:

1. از این پس هرگونه سؤال درخصوص تقاضای تأسیس، توسط واحد استانی پاسخگویی خواهد شد.

2. فعال شدن سامانه در هر استان منوط به تعیین "شهرها" و "زمینه های فعالیت" در سامانه توسط واحد استانی می‌باشد؛ درصورتی كه سامانه غیرفعال است متقاضیان محترم به واحد استانی مربوط مراجعه فرمایند.

در صورت بروز مشكل فنی احتمالی، واحد استانی مطابق دستورالعمل ابلاغی این مركز، مراتب را به مرکز پشتیبانی نرم افزار اعلام و پیگیری می‌نماید و در هرصورت نیازی به مراجعه به این مركز وجود ندارد.                                                                           

 


( ۷۱ )