نشست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران غرب و شرق برگزار شد

۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۷ کد : ۴۶۶۳۱ اخبار ستاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سیدمحمدحسن پیش بین سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تهران غرب، دکتر واحدی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تهران شرق، مدیران ستادی، روسای مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران غرب و شرق،  نشست صمیمانه ای در مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد برگزار شد.

در ابتدای این نشست پس از خیر مقدم توسط مهندس میرزاخانی رئیس هیات رئیسه مرکز علمی کاربردی، نماینده روسای مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران غرب و شرق به مباحثی پیرامون ماموریت ها و برنامه های دانشگاه پرداختند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین رمضانی مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی واحدهای استانی تهران غرب و شرق از اقدامات انجام شده گزارشی ارائه داد.

در ادامه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تهران غرب ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادات، از روسای مراکز آموزش علمی کاربردی واحدهای استانی تهران غرب و شرق خواست تا برای هرچه بهتر شدن فرایند برنامه های اجرایی در خصوص صدور گواهینامه، دانشنامه و ... از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سپس رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص ارزیابی مدرسین گفت: این دانشگاه از مدتی پیش، تصمیم به ارزیابی کیفیت مدرسان گرفته و فرایندی را برای گزینش تعریف کرده است و هیئت‌های داوری در این فرایند، چندین هزار مدرس را از طریق آزمون و ... سنجیده‌اند که تعداد قابل توجهی نتوانسته‌اند مجوز لازم برای ادامه همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی کسب کنند.

دکتر محمدحسین امید بیان کرد: معترضان به روند گزینش مدرسان دانشگاه علمی کاربردی حق درخواست تجدیدنظر دارند و می‌توانند درخواست تجدید‌نظر دهند تا در هیئت‌هایی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: برای تکمیل ظرفیت پذیرش مهرماه امسال، همانند چند سال گذشته درخواست خود را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده ایم و منتظر موافقت وزارت متبوع هستیم.

در پایان این نشست صمیمانه، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به همراه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تهران غرب و شرق با روسای مراکز آموزشی تهران غرب و شرق به بررسی مواردی چون ساماندهی امور مدرسان، ساماندهی برنامه و سرفصل دروس، کیفیت در مهارت آموزی، اساسنامه مراکز علمی کاربردی و .... پرداختند.


( ۵ )

نظر شما :