برگزاری نشست همفکری دبیران روابط عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸ کد : ۶۰۵۹۴ اخبار ستاد
تعداد بازدید:۱۰۷۰

نشست همفکری دبیران روابط عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با محوریت برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهادات اجرایی پیرامون عملیاتی نمودن شعار سال ، طراحی شعار جدید دانشگاه و برنامه ریزی فرآیندهای تبلیغات برای پذیرش دانشجو برای مهرماه ۱۴۰۱ به ‌صورت مجازی برگزار شد.
به‌ گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، در این نشست که با حضور دکتر محمد فتحی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات؛ غفاری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه و دبیران روابط‌عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه برگزار شد ، ابتدا دکتر فتحی تشکیل اتاق فکر در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی را برای رسیدن به اهداف دانشگاه بسیار مهم و تاثیرگزار عنوان کرد و افزود: فرهنگ‌سازی و معرفی دستاوردهای نظام آموزش عالی علمی‌کاربردی، مهمترین هدف ما در امر اطلاع‌رسانی است. 

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در ادامه اظهار داشت: برای فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی و علمی‌کاربردی و اجرای برنامه‌ها در جامعه، موظف هستیم با کار جهادی و خدمت صادقانه با اطلاع‌رسانی مطلوب، در راستای تحقق این مهم گام برداریم.
وی با اشاره به جلسات متعدد هیات رئیسه دانشگاه با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان یادآور شد: باتوجه به رویکرد جدید دانشگاه در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه، توسعه آموزش‌های مهارتی ، خواسته‌ جدی مسئولان کشور است که در همین راستا، برنامه‌های خوبی در دست اقدام است. 

در ادامه این نشست، غفاری ، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه برنامه‌ها و اهداف حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه ، از تشکیل شورای رسانه در واحدهای استانی خبر داد و گفت: به‌منظور بهره‌مندی از نظرات و تجربیات کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه رسانه در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه، شورای رسانه در تمامی واحدهای استانی تشکیل می‌شود.

غفاری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌‌ها و فرصت‌های فضای مجازی و توانمندسازی مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال را از دیگر برنامه‌های حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: استفاده از پتانسیل ها و ارتباطات رسانه ای دانشجویان ، مدرسان و مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور در حوزه اطلاع رسانی و ‌تبلیغات ، از دیگر برنامه های روابط عمومی دانشگاه می باشد. وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اطلاع رسانی به هنگام به جامعه هدف شامل دانشجویان ، مدرسان و کارکنان مراکز آموزشی از تاکیدات ریاست عالی دانشگاه می باشد در همین راستا جهت اجرای این برنامه ، یکی از استانها به عنوان پایلوت اولیه جهت اطلاع رسانی  شبکه ای ، انتخاب شد. غفاری افزود: پس از دریافت بازخورد و رفع مشکلات احتمالی ، این طرح در تمامی واحدهای استانی اجرا می شود. 
در ادامه این نشست، دبیران روابط‌عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درخصوص مباحث حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات پرداختند.


( ۳ )