برگزاری دومین نشست همفکری مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۸ کد : ۶۱۰۰۲ اخبار ستاد
تعداد بازدید:۳۳۹

دومین نشست همفکری مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با هدف ارائه پیشنهادات و همفکری در خصوص اعلام فراخوان شعار دانشگاه، فرآیندهای تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش دانشجو برای مهرماه سالجاری و همچنین نحوه تشکیل شورای رسانه در استان‌ها، دومین نشست همفکری مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه و مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی، به‌ صورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، غفاری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به اهمیت افکار عمومی و ضرورت فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی در جامعه و شناساندن ظرفیت‌های دانشگاه به عموم مردم اظهار داشت: ارتقاء جایگاه و توانمندسازی روابط عمومی واحدهای استانی موجب معرفی هرچه بهتر دستاوردها و برنامه‌های دانشگاه در جامعه خواهد شد.

وی هدف از برگزاری منظم این نشست‌ها را همفکری، همراهی و بکارگیری نقطه‌نظرات مسئولان روابط‌عمومی و استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغات و اطلاع رسانی در واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور عنوان کرد و افزود: درهمین‌راستا، دبیران روابط‌عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه معرفی شده‌اند که با هدف هم‌افزایی و تبادل تجربیات، باحضور روسای واحدهای استانی جلسات هم‌اندیشی در مناطق برگزار می‌شود.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه در ادامه اظهار داشت : ۲۷ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، با حضور دکتر بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، نشستی با روسای واحدهای استانی و مسئولان روابط‌عمومی استان ها برگزار می‌شود. 
درادامه این نشست، مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مباحث حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات پرداختند.


( ۲ )