برگزاری جلسه هم اندیشی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران شرق درخصوص پذیرش مهرماه

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۶۱۷۰۶ اخبار ستاد
تعداد بازدید:۲۳۶

جلسه هم اندیشی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران شرق در خصوص تبلیغات و جذب حداکثری در پذیرش مهرماه 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق ، این جلسه با حضور دکتر محمد فتحی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ، دکتر خداداد واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق ، حسین غفاری سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه ، اعضای هیات رییسه استان و روسای مراکز آموزشی در سالن جلسات واحد استانی برگزار شد.
در ابتدای جلسه ، دکتر واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق در خصوص ضرورت انجام تبلیغات جهت جذب حداکثری دانشجو ، ویژگی های تبلیغات نوین ، تفاوت تبلیغات و اطلاع رسانی ، ابزارهای نوین تبلیغات و میزان قدرت نفوذ تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطالبی را بیان کرد.
دکتر واحدی اظهار داشت: تبلیغات باید با زبانی ساده باشد و تمرکز روی محصول نهایی دانشگاه یعنی دانش آموختگان ماهر کارآفرین و موفق باشد. برای اثرگذاری تبلیغات ، مراکز می بایست ماموریت ها ، تجارب ، افتخارات و نقطه قوت و اقدامات مهم خود را برجسته و در فضای مجازی و سایر مبادی اطلاع رسانی تبلیغ کنند.
در ادامه جلسه دکتر فتحی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه های سازمان مرکزی دانشگاه را برای پذیرش جدید تشریح کرد. وی اظهار داشت: برنامه های سازمان مرکزی به دو بخش برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود. برای تبلیغات موثر باید کار جهادی کرد. دکتر فتحی افزود: تبلیغات دانشگاه جامع علمی کاربردی می بایست با سایر دانشگاه های کشور متفاوت باشد. وی تصریح کرد: باید به مهارت محور بودن رشته های این دانشگاه توجه ویژه داشت. در تبلیغات می بایست روی رشته های خاص و مشاغل نوظهور و اینکه هر رشته چه آینده شغلی و چه مشکلی از مشکلات کشور را حل خواهد کرد توجه داشت و از تمامی پتانسیل های موجود استفاده کرد.
در ادامه جلسه غفاری سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه ، در خصوص ایجاد وحدت رویه در تبلیغات ، استفاده صحیح از آرم دانشگاه، پویش هر مدرس ، هر دانشجو ، هر کارمند یک رسانه ، استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی نیروی انتظامی ، هلال احمر ،  آتش نشانی و مترو برای تبلیغات محیطی و استفاده حداکثری از فضای مجازی، برندسازی و انعکاس نوآوری های مراکز مطالبی را بیان کرد. در ادامه برخی از روسای مراکز پیشنهادات خود را درخصوص برنامه های تبلیغاتی جهت پذیرش دانشجو ارائه کردند.


( ۱ )