صدور مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی مدیریت استراتژیک برند در استان تهران و ۱۱۴ عنوان دوره آموزشی دیگر
مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی مدیریت استراتژیک برند در استان تهران به همراه مجوز اجرای 114 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور دیگر صادر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه آموزشهای عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشتکار قائممقام رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
دکتر وحید بیگدلیراد سرپرست دفتر آموزشهای کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: شرکتکنندگان در دوره مدیریت استراتژیک برند به تجزیه و تحلیل و مورد کاوی مثالهای بسیار موفق برندسازی در سطح جهان پرداخته و اصول، تکنیکها و تاکتیکهای مدیریت استراتژیک برند را فرا می گیرند.
وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای 115 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروههای آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای 51 واحد متقاضی در 22 استان صادر شد که این دورهها ظرفیت آموزش قریب به 9 هزار نفر مهارتجوی واجد شرایط را دارا است.
