مهمترین رویکرد پیشروی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نقش آفرینی و اثرگذاری در کمک به ایجاد اشتغال دانشآموختگان است
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهمترین رویکرد پیشروی دانشگاه جامع علمی کاربردی را نقش آفرینی و اثرگذاری در ایجاد اشتغال دانشآموختگان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمیکاربردی استان لرستان، دکتر محمد فتحی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای دانشگاه در جلسه شورای تعامل و هم اندیشی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی منطقه 5 کشور که به میزبانی واحد استان لرستان برگزارشد با اشاره به کسب موفقیتهای متعدد دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزههای مختلف، نقش مراکز آموزش علمی کاربردی به ویژه روسای مراکز را برجسته و با اهمیت توصیف کرد و افزود: ما یک مجموعه هستیم و مراکز آموزش علمی کاربردی نیز به عنوان رکن اصلی این دانشگاه نقش بی بدلیلی در تحقق اهداف و برنامهها دارند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای دانشگاه جامع علمی کاربردی، همدلی و همفکری را لازمه تصمیمسازی درست عنوان کرد و تصریح کرد: درهمین راستا، دستورالعمل ایجاد شورای تعامل و هم اندیشی مراکز آموزش علمی کاربردی تهیه و ابلاغ شد تا از همفکری، نقطه نظرات و پیشنهادات روسای مراکز استفاده کنیم.
وی مهمترین رویکرد پیشروی دانشگاه جامع علمی کاربردی را نقش آفرینی و اثرگزاری در ایجاد اشتغال دانشآموختگان عنوان کرد و افزود: خروجی مراکز آموزش علمی کاربردی باید ماهرترین و متخصصترین افراد برای کشور باشد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای دانشگاه جامع علمی کاربردی به سه ضلع مثلث دانشجو، مدرس و رئیس مرکز اشاره کرد که نقش اصلی در تحقق برنامههای این دانشگاه را ایفا میکنند.
دکتر فتحی، ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی را براساس اجرای برنامه تحولی در قالب برنامه 4 ساله عنوان کرد و از تشکیل 7 کارگروه باتوجه به مسائل و موضوعات مختلف مراکز آموزش علمی کاربردی برای شورای تعامل و هم اندیشی روسای مراکز خبر داد و گفت: نمایندگان هر 32 واحد استانی نیز عضو کارگروههای 7 گانه هستند.
در این دیدار، روسای واحدهای استانی منظقه 5، نمایندگان شورای تعامل مراکز و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
