تبیین دستاوردهای دولت با استفاده از ظرفیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان پذیر است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان بر ظرفیت های دانشگاه در تبیین دستاوردهای دولت تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان که به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران و اعضای ستاد در سالن جلسات امیرکبیر استانداری برگزار شد، دکتر علیرضا نظام آبادی با تاکید بر ظرفیت های موجود در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: یکی از فعالیتهای مفیدی که در استان در حال برگزاری است، اردوهای راهیان پیشرفت است.
وی افزود: آشنایی مردم به ویژه جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف در کشور صورت پذیرفته در امیدآفرینی و بالا بردن رضایتمندی شهروندان بسیار موثر خواهد بود و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان از اساسی ترین برنامه هایی است که در این زمینه می توان انجام داد.
نظام آبادی افزود: باتوجه به تجربیات دانشگاه جامع علمی کاربردی در برگزاری این اردوها پیشنهاد می شود که اعزام تیم های بازدید کننده الزاما با حضور اساتیدی انجام پذیرد که از کیفیت محصولات تولید شده مطلع باشند، مزایا و معایب خطوط تولید را بدانند، با تکنولوژی های روز دنیا در حوزه مربوطه و گلوگاه های خط تولید و این قبیل موارد آشنا باشند تا بازدید کنندگان بتوانند بیشترین بهره مندی از اردو را داشته باشند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی افزود: نباید دانشجویان را بعد از انجام بازدیدها رها کرد و تبیین مسایل مختلف در راستای بازدیدهای صورت پذیرفته می تواند بسیاری از شبهات را در اذهان آنها برطرف کند.
وی گفت: در این زمینه دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت های خوبی است و می تواند تکمیل کننده زنجیره جهاد تبیین در بین جوانان باشد و آمادگی دارد با اساتید و مدرسان مهارتی و تخصصی خود برای تبیین و تشریح دستاوردهای دولت، دانشجویان و دانش آموزان را یاری کند.
در ادامه فرزاد مخلصالائمه استاندار مرکزی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامههای تابستانه تعدادی از دستگاهها از جمله مراکز آموزشی، تفریحی و ورزشی محوریت دارند و همه دستگاهها باید نسبت به طراحی و برنامهریزی برنامهها اقدام کنند.
استاندار مرکزی افزود: برنامهها باید به نحوی باشد که جوانان و نوجوانان به سمت دورهها و آموزشهای مفید تشویق شوند، در برنامههای اوقات فراغت سعی شود همه سلایق پوشش داده شود و تنها یک حرفه یا ورزش مورد توجه قرار نگیرد.
